De Café Site

The Sub, heet de door Heineken geïntroduceerde thuistap. De consument kan hiermee voortaan op het eigen aanrecht een keur aan (speciaal)bieren tappen. Iedere Sub wordt geladen met The Torp. Een compacte bierverpakking van twee liter die in iedere koelkast past.

Het thuisgebruik van luxe producten is een snel groeiend segment in de Nederlandse markt. Met de introductie van THE SUB speelt Heineken naar eigen zeggen in op de behoefte van de bierliefhebber om ook thuis van perfect tapbier te genieten. THE SUB is volgens de brouwer ‘de volgende generatie thuistap’. Door de slimme koelingstechniek is het tapbier altijd vers en op de perfecte temperatuur van 2° graden Celsius. Bram Westenbrink, Marketing Directeur HEINEKEN Nederland: “Met de introductie van THE SUB brengt HEINEKEN de beste kwaliteit koud en vers tapbier naar de Nederlandse woonkamer. THE TORPS komen in verschillende biervarianten waarvan een aantal nog niet eerder in Nederland verkrijgbaar waren. We weten van de bierliefhebber dat hij een vers getapt biertje het lekkerst vindt en graag wil variëren en ontdekken. Zo kan je met THE SUB ook eens een tequilabier, abdijbier of ander internationaal of lokaal biertje proberen.” Bier van Heineken®, Affligem, Desperados, Pelforth (FR), Birra Moretti Baffo d’Oro (IT), Wieckse Witte en Tiger Beer zijn meteen bij de lancering van THE SUB beschikbaar. Voor het einde van dit jaar komen ook Brand UP en Brand Weizen in THE TORP.

The Sub is ontworpen door de bekende Australische designer Marc Newson. Voor het ontwerp vond Newson inspiratie in de wereld van bier met de ronde en cilindrische vormen. Marc Newson: “De samenwerking met de experts van HEINEKEN en KRUPS is erg goed. Van het concept-idee, via de tekentafel tot het uiteindelijke resultaat; een eigentijds en high end thuistap in een compact formaat met een design dat past in elk interieur.”

Prijzen en beschikbaarheid
THE SUB en THE TORPS zijn verkrijgbaar op www.the-sub.com. De consument kan online THE SUB en THE TORPS van de verschillende internationale en lokale bieren bestellen die daarna thuis worden afgeleverd. Ook de door Marc Newson ontworpen accessoires zijn online beschikbaar.
THE SUB en THE TORP zijn vanaf 26 september een maand lang exclusief verkrijgbaar bij De Bijenkorf. Vanaf eind oktober is de nieuwe thuistap ook verkrijgbaar bij geselecteerde filialen van Media Markt en BCC, THE TORPS zijn verkrijgbaar bij de geselecteerde winkels van Gall & Gall en via www.ah.nl. THE SUB heeft een consumentenadviesprijs van €249 en THE TORPS zijn verkrijgbaar vanaf €5,79.

Eén Response van “ The Sub geeft thuistapper veel keuze ”